Natt

... är det nu, nästan. Jag lyssnar på Darin för tillfället. När jag var mindre var jag ett stort Darin-fan, ungefär på den tiden när många andra tyckte att han var töntig. Men det tyckte inte jag, och det tycker jag inte idag heller. Hur som helst har jag hans tre första skivor, de är jättebra! :D Kan det möjligen bero på att hans stora idol och inspiration är Mr. Michael Jackson? Skivorna är lite inspirerade av honom :) 

Inspirerad av Michael eller inte, Darin är väldigt bra! :D

OMG!!! Jag läste precis i cd-boken till hans andra skiva, att flera låtar är skrivna av bl.a. honom och Red One!! Red One har ju jobbat med Michael! :O haha intressant va? 


Jag tror jag såg det här på teve när det sändes :) Han och barnen är ju för gulliga asså! :)


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0