Nytt rum! :)

Hej alla läsare! Nu sitter jag i mitt nya rum och skriver! Min snälla pappa har nu målat en sand/beige färg på väggarna, tapetserat en fototapet med en strand på, och sen har jag pappa o mamma möbelerat :D Det är så fiiint! Och jag har oxå fått en spegelvägg i rummet! Det är skitbra för att jag dansar så mycket, så detta rummet är såå jag nu :) Här stormtrivs jag! Som de flesta som läser detta formodligen har fattat är det på grund av omgjörningen i rummet som jag inte kunnat blogga.

Hade ni en bra jul då? Det hade jag, jag fick bl.a. en digitalkamera av mina föräldrar, så så fort jag har lärt mig hur man lägger in bilder tagna med kameran på datorn så får ni bilder med åtta-komma-två megapixel här :) 

Kanske en kommentar? :)


Sweet dreams<3
 
 
                                     /mandisforever

Kommentarer
Postat av: sosso

Ditt rum blev super mysigt!



Kram kram<3

2009-01-10 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0